283. Spricka (15/365).

 

Idag när jag tittade till min Amaryllis så fick jag se en spricka i knoppen. Jag har inte en aning om hur den kommer att se ut. Vi fick den av min mans syster och hennes man och det var ingen etikett med. För mig spelar det absolut ingen roll om hur den kommer att se ut förAmaryllis är min favorit julblomma. Den känns.. rejäl och exotisk (?). 
Jag har haft några stycken nu under julen men de är för länge sedan överblommade. Den här är den enda som vi har kvar nu.

När de väl har börjat spricka upp så går det fort!



Kommentarer

  1. Gillar också amaryllisar särskilt de lite ovanligare sorterna.

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bild. Jag gillar också amaryllisar. Har några vita i vas nu som jag fick av min dotter i nyårspresent.

    SvaraRadera
  3. Vilken bra och inspirerande tolkning.Tidigare har jag sett sprickor i glas, murar och stenar. Denna var roligare. :)

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket för era fina kommentarer :)

    SvaraRadera
  5. Åh, så fint tolkat! Alla dina foton är mycket vackra!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Ser fram emot era kommentarer :)

Populära inlägg