12. Avverkat (60/365)


Jag gillar, rättare sagt, jag har ett stort behov av listor. Utan listor så glömmer jag hur mycket som helst. Listorna håller ihop mitt liv (skrämmande..)
Jag gillar även teknik så när man kan kombinera teknik och listor så kan det inte bli så mycket annat än bra :)

Som till exempel till den här utmaningen har jag hittat en app till min mobil  som jag har lagt ned tema listan. På denna lista så kan jag snabbt se vilka teman som jag har kvar och vilka som jag redan har avverkat.

Appen heter Keep och följer ni länken här så kan ni kika närmre på den. Kanske så kan den underlätta ert liv också :)

Kommentarer

  1. Himmel så bra! Precis vad jag behöver...
    Ha en skön kväll!
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  2. Smart tolkat! Jag har oxå appen och den fungerar bra för mig med :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Ser fram emot era kommentarer :)

Populära inlägg