262. Skum (19/365)


I går kväll när jag kom hem från jobbet så väntade ett par öl på mig :) Jag och min man tycker om att köpa lite dyrare öl och dessa dricker vi oftast med stor njutning.
Vi köper oftast nya sorter och då skulle ni höra oss. Vi låter som om vi vore riktiga öl proffs. Vi spanar in ölens färg, skum, doft och självklart smak, När man provar öl så ska man tydligen äta bröd efter varje öl för att man inte ska få några smaker med sig från den förra. Det gjorde inte vi igår kan jag säga. Här blev det popcorn och choklad :)

Jag hittade denna länk som man kan läsa på om ölprovning. Den tänker jag läsa igenom. Det kanske står någonstans att det är ok att käka popcorn till.. :)

Kommentarer

  1. Vacker bild, med fint ljus...hade ju passat till vilken ölreklam som helst :)

    SvaraRadera
  2. Høres forfriskende ut, i tillegg til et stilig bilde :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Ser fram emot era kommentarer :)

Populära inlägg