312. Tonåring (3/365)


Den här bilden visar er vad vår kära Tonåring gillar att göra allra mest.  Datorn   "äger".På den kan man nästa göra allt. Spela diverse olika spel, kollas på film, lyssnas på musik, Skypar och ibland så pluggas det även på den ;) Det som saknas på bilden är en Coca Cola flaska och en skål med Pop Corn. Då hade det varit alldeles perfekt :)

Vår dotter som också är tonåring har helt andra intressen. Lite mer tjejiga, konstigt nog ;) Smink, kläder, shopping, kompisar och friidrott är hennes stora intressen.

Om jag hade haft en dator när jag var tonåring så hade jag också suttit framför den en hel del. Som tur är så kan jag ta igen det nu i vuxen ålder :)

Kommentarer

  1. Kan tänka att detta veklingen är urtypen för tolkning av tonåring :-)

    SvaraRadera
  2. Ja, det var inte så svårt för mig att tolka denna gång :)

    SvaraRadera
  3. Väldigt bra tolkning på tonåring :-)

    SvaraRadera
  4. Sådär ser det ut här hemma också, bara det att min inte ens är tonåring ännu :-)

    Bra tolkning på temat!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Ser fram emot era kommentarer :)

Populära inlägg